Trender inom sök

På Getupdateds duktiga avdelning inom medieplanering har det gjorts en undersökning om svenska internetanvändares sökbeteende i hela 11 år, detta är ytterligare ett exempel på Getupdateds gedigna erfarenhet inom sök. Vi har dessutom Sveriges största och mest erfarna tekniker som jobbar med sökmotoroptimering. Vår avdelning som jobbar med Medieplanering samarbetar givetvis med de som jobbar med sökmotoroptimering, på sätt så får vi ut det mesta av bägge tjänsterna. Att ha en bred och djup kunskap om Internetmarknadsföring höjer förstås kvalitén på allt vi gör, vi vet alltid vilka åtgärder som ger bäst avkastning åt våra kunder.

Det unika med denna undersökning är just att vi kan följa trender genom alla de år som vi utfört den, då vi delvis ställt samma frågor. Att vi har levererat sökmotoroptimering sedan 2002 och sitter på enorma mängder data som samlats kring detta genom åren ger oss ytterligare unika erfarenheter och kunskaper. Det är en stor fördel för oss gentemot våra konkurrenter att vi slipper gissa oss till saker och ting, vi vet. Läs mer om denna undersökning på MyNewsDesk.com och på Getupdateds hemsida.

Kategori: sökmotoroptimering.
tomas
Om tomas
Tidigare delägare i Multi Innvation Group som blev uppköpt av Oniva Online Group 2007, numer teknisk chef för Getupdated. Startade en gång i tiden sökmotoroptimeringsavdelningen inom Getupdated som genom åren varit oerhört framgångsrik. Mer om Tomas ->

Kommentarer inaktiverade.